Witam Wszystkich.
Mam pytanko dotyczące prawidłowego korzystania z blokady układu różnicowego(LOW).
Czy mam ograniczoną prędkość, czy można skręcać itp.
Nie chciałbym uszkodzić, a czasem wyjazd na ryby, grzyby w trudnym terenie.
Pozdro
prędkość jest ograniczona przełożeniem. Możesz gnac szybciej tylko że obroty silnika będą dochodziły do maxa...Z tego co pamietam to nie wiecej niz 5o km/h
hmmm, albo za duzo wypilem albo cos jest nie takWitam Wszystkich.
Mam pytanko dotyczące prawidłowego korzystania z blokady układu różnicowego(LOW).
Czy mam ograniczoną prędkość, czy można skręcać itp.
Nie chciałbym uszkodzić, a czasem wyjazd na ryby, grzyby w trudnym terenie.
Pozdro
blokady układu różnicowego
a dokladnie rzecz ujmujac to blokuje ten "centralny mechanizm roznicowy". EX ma w koncu jego namiastkeblokady układu różnicowego
w sumie ro mozna by przyjąć ze explo w momencie zapięcia napedów włacza blokadę cntralnego mechanizmu różnicowego, co było by godne, bo takowego nie posiada
W takim razie, jadąc po trochę, okresowo śliski asfalt (mam na myśli okres zimowy) mogę czy nie powinienem używać takich ustawień napędu ???na HIGH unikac nalezy jazdy po podlozu o duzej przyczepnosci
W czasie jazdy możesz wł/wyłączyć HIGH. Ale bardzo u nas sprawdza się funkcja AUTO. Jezdzisz na tyle a przód dopina w razie uslizgu.Ok, w takim razie jak się powinno postąpić w następującej sytuacji: zimą jadę boczną zaśnieżoną i śliską drogą, dojeżdżam po górkę do skrzyżowania z drogą odśnieżoną, czarną i mam skręcić w lewo. Jadę na HIGH a następnie...???