Rad-T, jak sie wdała korozja to oprócz wymieny niewiele da sie zrobic tłoki jak sa stalowe to galwanizowane ..... ewentualnie moga być z tworzywa ale chyba w Twoim sa jeszcze stalowe, generalnie :
Dobierasz sie do kola odkrecasz zacisk pompujesz hamulcem prawie do konca ( tak aby tlok nie wyskoczyl a jeszcze siedzial w zacisku)
Szczypce typu MORS , zaciskasz przewód elestyczny
Odkręcasz śrubę mocującą przewód elastyczny
Demontujesz zacisk
Wyciągasz tłok gumki itp
Czyszczenie mycie szorowanie itp
Montujesz wszystko w odwrotnej kolejności
pozostawiasz poluzowany odpowietrznik zakladasz przeźroczysta rurke i wkładasz do
pojemnika z plynem hamulcowym ,
dolewasz plyn do zbiornicza i pompujesz tak długo az w węzyku nie będzie bąbelków
zakladasz koło i jazda testowa

....... może sie udało
[ Dodano: 2009-01-13, 15:45 ]
Jankes, metoda szybka i łatwa ale co ze zużytym płynem w zaciskach ?? tego w ten sposób nie przepłuczesz a w głównej mierze o to właśnie chodzi w tej całej wymianie
