ok czyli rozumiem że błąd 121 nadawany przez imo to inny niż błąd 121 nadawany przez komputer?
bo w sumie nie wiem już co ten błąd imo 121 oznacza
fakt jest taki lampka miga tak
mignięcie / dwa szybkie mignięcia / mignięcie
miga zaraz po przekręceniu stacyjki nawet nie trzeba kręcić rozrusznikiem
odczekaj az sie wyszaleje, po minucie moze zacząć nadawać normalnie. wtedy odczytaj błąd.
Oprócz explo:
Ford Granada GXL '72 2.9 24v6 cosworth
Ford Granada Ghia X '84 2.8 v6 injection
Ford Scorpio GL '88 2.9 v6
Ford Fiesta CL '90 1.8D "Ropuszka"
odpalic silnik czy przekrecic stacyjke w pozycje gotowy do zaplonu ? u mnie wystarczy przekrecony kluczyk do zaplonu i bez problemu polacze sie z komputerem.
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...
dobra wiemy więcej nie ma (nie zawsze dało się odpalić dwa razy) napięcia na pompie paliwa teraz jest pytanie
gdzie są punkty poszczególne które dostarczają / odcinają prąd na pompie ?
trzeba je sprawdzić
oczywiście przy samej pompie jest to wiem ale zanim zacznę bak targać chciałbym sprawdzić inne punkty
Wyłącznik uderzeniowy i przekaźnik pompy paliwa, gdzie są w dwójce to nie mam pojęcia.
[ Dodano: 2009-01-27, 13:01 ]
Ale po co to sprawdzać? Juz jest spokój z immo? A iskra jest?
Oprócz explo:
Ford Granada GXL '72 2.9 24v6 cosworth
Ford Granada Ghia X '84 2.8 v6 injection
Ford Scorpio GL '88 2.9 v6
Ford Fiesta CL '90 1.8D "Ropuszka"
no nie poprostu taką informacje komputer podaje że napięcia na pompie nie ma
więc zastanawiam się teraz kto mi to posprawdza kto mi to zrobi skoro już tyle wiadomo
bo wychodzi na to że jest tak jak mówił KRA teraz jak podam nawet na krótko prąd na pompę to będzie chodził
więc albo targam bak
i obadam tam co i jak bo moze tam coś nie kontakci
albo jak już bak będzie zwalony pociągnę kabel na krótko z pradem na pompę i tak będę jeździł a w międzyczasie można dochodzić co i jak się popiepszyło
Najpierw te dwa punkty o ktorych wspomniałem - przekaznik pompy i wylacznik uderzeniowy. Moze jeszcze bezpiecznik pompy.
Oprócz explo:
Ford Granada GXL '72 2.9 24v6 cosworth
Ford Granada Ghia X '84 2.8 v6 injection
Ford Scorpio GL '88 2.9 v6
Ford Fiesta CL '90 1.8D "Ropuszka"
wylacznik uderzeniowy (mowisz o tym odcinajacym doplyw paliwa w razie wypadku?) - jesli tak to jest on w nogach pasazera w II, pod dywanikiem i ponizej schowka
[ Dodano: 2009-01-27, 13:36 ]
piotrek - tu masz schematy elektryczne
moze znajdziesz na nich to co szukasz