Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: Resory- klepanie czy liftowanie

2009-03-29, 18:32

komuś sprzedawałem zestaw do drążków skrętnych... nie wiem teraz komu ale ktoś to zakłądał. Według reklamy można podciągnąć nawet 3". Pozostaje jednak kwestia półosi... co by nie pracowały pod zbyt dużym kątem.

Najlepiej założyć profesjonalny zestaw 4" ale wtedy mówimy o kwocie rzędu 7-8 tys. zł.
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Awatar użytkownika
adam533
Posty: 666
Rejestracja: 2007-10-31, 22:05
Lokalizacja: Pruszków

Re: Resory- klepanie czy liftowanie

2009-03-29, 18:37

Ja podkręciłem drążek na maksa,oczywiście innymi dłuższymi śrubami poszedł dużo do góry ale nie wymieniłem amorków i je załatwiłem ;-)

Awatar użytkownika
MCX
Posty: 693
Rejestracja: 2007-12-22, 22:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Re: Resory- klepanie czy liftowanie

2009-03-29, 19:12

A moze by tak ktos mial jakies orginalne rysunki techniczne takiego zestawu ? to mozna by bylo cos pomyslec ? ;-)
ford explorer 98r.
Flowmaster 44 !!!
Swap engine for mustang 2010 r.
Bądź takim ojcem, żeby największą karą dla Twojego dziecka było to, że wrócisz później do domu !!!

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: Resory- klepanie czy liftowanie

2009-03-29, 20:06

A moze by tak ktos mial jakies orginalne rysunki techniczne takiego zestawu ? to mozna by bylo cos pomyslec ? ;-)
Normalnie załamujecie mnie. Tanim kosztem to można na tamten świat się przenieść. Kombinować to tylko na swoim samochodzie i to tylko wtedy jak nie wozimy nim nikogo. Ja bym takiej odpowiedzialnosci na siebie nie brał. Sorry ale brać coś i kopiować coś takiego to najbardziej debilny sposób jaki słyszałem. Bez informacji o rodzaju materiałów zastosowanych, obciążeń jakie te części muszą przenosić i bez wielu godzin testów nie da się nic zrobić. SAMA SPAWARKA NIE WYSTARCZY.

Co innego wstawić dodatkowe pióro, podkręcić na drazkach.
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

chevidan

Re: Resory- klepanie czy liftowanie

2009-03-29, 21:35

można przód podkręcić na maxa i będzie trochę sztywniejszy lub wymienić śruby regulacyjne na dłuższe i można jeszcze wyżej kręcić.jeżeli ktoś ma lub później założy felgi bardziej odsadzone to twardośc zawieszenia wraca do normy ale auto lekko siada(dłuższa dźwignia)5 cm na ori śrubach się podkręci lub około 8cm na dłuższych.

Awatar użytkownika
MCX
Posty: 693
Rejestracja: 2007-12-22, 22:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Re: Resory- klepanie czy liftowanie

2009-03-29, 21:39

Co racja to racja zapomnialem co uczyli w szkole o wttrzymalosci materialu ! stal weglowa nierowna stali weglowej to jedno ?! ale jak bysmy znali jej parametry ??? hehee :mrgreen:
kto wie ?? :?:
A tak swoja droga to rys. tech. takiego coda nie zaszkodzi na forum ? chyba tak myśle ?! :?: :!: :-D
Ostatnio zmieniony 2009-03-31, 21:27 przez MCX, łącznie zmieniany 1 raz.
ford explorer 98r.
Flowmaster 44 !!!
Swap engine for mustang 2010 r.
Bądź takim ojcem, żeby największą karą dla Twojego dziecka było to, że wrócisz później do domu !!!

Awatar użytkownika
Klubowicz RAFBOR
Klubowicz
Posty: 6093
Rejestracja: 2008-06-11, 13:12
Lokalizacja: Warszawa/Białołęka

Re: Resory- klepanie czy liftowanie

2009-03-29, 21:54

Co do stali to są specjalne stale na śruby.... A jak nie to zawsze można zrobić z 16HG do nawęglania, wiele części się z tego robi i gwarantuje że wytrzyma dużo dłużej niż zwykła stal weglowa :)
Pozdrawiam
Rafal
503 185 961 jak nie odbiorę to oddzwonię

kasper3211
Posty: 473
Rejestracja: 2008-01-09, 11:04
Lokalizacja: Rawicz

Re: Resory- klepanie czy liftowanie

2009-03-29, 22:02

Ztego co rozmawiałem z HAMME Wojtkiem to ma zamontowane inne ramiona na drążkach ,sześciokątny otwór przesunięty o 15st.
Gdyby co to 609-416-966

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: Resory- klepanie czy liftowanie

2009-03-29, 22:20

Ztego co rozmawiałem z HAMME Wojtkiem to ma zamontowane inne ramiona na drążkach ,sześciokątny otwór przesunięty o 15st.
Jak mówiłem, ktoś to ode mnie brał... dwójki jednak więcej nie podniesiesz bez poważnej ingerencji w zawieszenie.
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Awatar użytkownika
MCX
Posty: 693
Rejestracja: 2007-12-22, 22:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Re: Resory- klepanie czy liftowanie

2009-03-30, 19:08

Ja mowilem o czymś takim :-P
Załączniki
lift.jpg
lift.jpg (48.83 KiB) Przejrzano 4386 razy
lift 1.jpg
lift 1.jpg (69.61 KiB) Przejrzano 4383 razy
Ostatnio zmieniony 2009-03-30, 19:21 przez MCX, łącznie zmieniany 2 razy.
ford explorer 98r.
Flowmaster 44 !!!
Swap engine for mustang 2010 r.
Bądź takim ojcem, żeby największą karą dla Twojego dziecka było to, że wrócisz później do domu !!!

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: Resory- klepanie czy liftowanie

2009-03-30, 22:07

Widzę, ze Superlift pociągnął po temacie i podniósł ceny swoich zestawów... ten zestaw ze zdjęcia numer jeden kosztuje 9000,00zł - i to jeszcze przed kosztami wysyłki.

A oto i on:
Załączniki
494.jpg
494.jpg (67.93 KiB) Przejrzano 4361 razy
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Awatar użytkownika
MCX
Posty: 693
Rejestracja: 2007-12-22, 22:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Re: Resory- klepanie czy liftowanie

2009-03-30, 22:10

No pieknosci zestawik ale i cena tez niegorsza :!: :mrgreen:
ford explorer 98r.
Flowmaster 44 !!!
Swap engine for mustang 2010 r.
Bądź takim ojcem, żeby największą karą dla Twojego dziecka było to, że wrócisz później do domu !!!

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: Resory- klepanie czy liftowanie

2009-03-30, 22:15

Dwójka jest niesamowicie droga do podniesienia. Same blachy to jeszcze nic... drążki kierownicze trzeba przedłużyć... a zwrotnic takich nie zrobi...
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Awatar użytkownika
fotomysz
Posty: 2359
Rejestracja: 2007-11-04, 11:32
Lokalizacja: Łódź
Kontakt: Strona WWW

Re: Resory- klepanie czy liftowanie

2009-03-30, 22:42

taniej i prościej wyjdzie wrzucić most od jedynki i po sprawie :P

[ Dodano: 2009-03-30, 22:51 ]
a co do resorów na tyle to ja w swojej jedynce mam prościutkiej jak pas startowy dla jubojeta, a w terenie to wyginają się w obie strony tak samo, i nie zamierzam piór dokładać, a tym bardziej klepać. czekam tylko kiedy pękną ( raczej nie zanosi się na szybko) i motam zawiechę na sprężynach :D
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie :P
SHREK '09 4.0 V6 OHV :D
Stworzyłem POTWORA ;P
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo :P więc jest SHREK

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: Resory- klepanie czy liftowanie

2009-03-30, 23:24

mostu przdniego od jedynki do dwójki nie wsadzisz... chyba, że chcesz zmotać jakis sztywny most... :roll:
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Wróć do „WARSZTAT”