w zasadzie  więcej nie pojedziesz  ba i skrzynia  wywali ci błąd  bo u nas raczej  trzeba używać  wymuszonych 1/2 na reduktorze jak  wrzuci 3  to mu się prędkość  nie zgodzi z obrotami   wychyleniem przepustnicy i takie tam i wywali  (OD) przerobiłem  temat już  

   więc na 3 i na low  już będzie głupiał  

no i to by miało sens 
wracam właśnie z pod auta (zimno) no i jak przeczuwałem reduktor ustawiony na 4x4L przestawiłem ręcznie na 4x4H i jest ok no ale pozostała kwestia shiftmotorka który był przestawiony na pozycję 4x4L więc za pomocą akumulatora i 2 kabelków pomogłem mu wrócić na swoje miejsce i już myślałem że będzie ok ale niestety nie... mój shiftmotor znów zawiódł i nie działa... już bym wolał ręcznie to robić (muszę namierzyć na amerykańskim forum ten temat bo widziałem że ktoś tam miał tak zrobione) 
